By Super User on Friday, 13 September 2024
Category: Zanimljivosti

Mislili ste obuka za pica majstora ne može preko interneta - Danijel Zlatković će vas demantovati


U savremenom svetu, vođenje malog biznisa može biti značajno unapređeno digitalnim alatima i online obukama, naročito kada je u pitanju priprema hrane kao što je pica. Internet pruža mogućnost da se tradicionalne veštine, poput kuvanja, prenesu velikom broju ljudi širom sveta. U ovom tekstu, koristićemo kao primer obuku Danijela Zlatkovića (https://www.danijelzlatkovic.com/) kako bismo istakli ključne aspekte uspeha online kuvarskih kurseva i razvili strategije koje bi mogle unaprediti ovakav biznis.

Ko je Danijel Zlatkovic

Ja sam Danijel Zlatković i celu svoju profesionalnu karijeru sam posvetio radu sa testom.

Kada sam počinjao nisam znao ništa o pravljenju pizze. Pozajmio sam od kolege mali mikser i peć i počeo da radim. Od tada sam radio u lokalnim pekarama, restoranima brze hrane i picerijama, a onda sam odlučio da otputujem u Italiju i tamo pokušam da usavršim svoje znanje i veštinu. Za tri godine obišao sam celu Italiju istražujući tehnike i sirovine u proizvodnji pizze.

Danas imam titulu svetskog šampiona u pravljenju pizze iz Palerma 2022. godine, desetine zlatnih medalja i drugih priznanja u ovoj oblasti, podršku vrhunskih italijanskih proizvođača brašna i drugih sirovina, kao i Akademiju za usavršavanje Pizza majstora.



Nakon svog stečenog iskustva i znanja, želim da podelim sa tobom najvažniju stvar koju sam naučio… 👉 Ne treba ti skup alat i oprema, vrhunska peć ili mikser da bi proizveo vrhunsku pizzu… Iako ti ove stvari olakšavaju posao, one nisu presudne! Presudno je da budeš posvećen! Svako može da ti prenese znanje, ali niko ne može da te nauči da budeš nečemu posvećen! Pored toga važno je da razumeš suštinu radnog procesa u proizvodnji testa i razloge zašto nešto radimo na određen način i baš ta pomisao me je inspirisala da napravim Akademiju za Pizza majstore (čiji deo je i ovaj onlajn kurs) kroz koju je prošlo sada već više od 300 ljudi kojima sam preneo svoje znanje i ohrabrio ih da bez obzira koje znanje, opremu i alat trenutno imaju, ako su posvećeni ovom zanatu mogu da postanu vrhunski pizza majstori.

Razumem i da te moja priča možda i ne zanima… već si zainteresovan KAKO TEBI LIČNO MOGU DA POMOGNEM! Pošto već dve godine obučavam ljude da postanu pizza majstori ono što su mi oni rekli je da im je znanje koje su dobili presudno uticalo na dalju karijeru. Najznačajnija stvar im je bila to što sam im razložio proces proizvodnje pizze korak po korak i tako smanjio broj grešaka koje mogu da naprave. Bilo je tu i ljudi koji ne žele da budu profesionalci, već da pizzu prave za svoju porodicu i prijatelje! I od njih sam dobio uverenje da je način na koji sam razložio i predstavio im svoje znanje ono što im je dalo sigurnost u sebe da će im svaka pizza biti uspešna! 



Prednosti Online Obuke za Pripremu Pice

Online obuke za kuvanje, posebno za popularne specijalitete kao što je pica, pružaju niz prednosti kako za polaznike tako i za vlasnike malih biznisa:




Primer Danijela Zlatkovića: Ključni Aspekti Uspeha

Danijel Zlatković je uspešno iskoristio internet platforme kako bi svoje znanje o kuvanju preneo hiljadama polaznika širom sveta. Ključni faktori njegovog uspeha mogu poslužiti kao inspiracija za sve one koji žele da pokrenu sličan online kurs.


Marketing Strategija

Ukoliko planirate pokretanje online obuke za pravljenje pice ili druge vrste hrane, evo nekoliko koraka koji vam mogu pomoći:



Online alati i tehnike koje koristi Danijel Zlatković za privlačenje novih polaznika

Danijel Zlatković, kroz svoju platformu i kurseve na sajtu danijelzlatkovic.com, koristi efikasnu kombinaciju digitalnih marketing alata, tehnika i servisa kako bi privukao, angažovao i zadržao polaznike svojih kurseva. Njegov uspeh se može pripisati strategijama koje kombiniraju kvalitetan sadržaj sa promišljenim marketinškim pristupom. Evo ključnih marketing alata i tehnika koje koristi:


1. Učinkovita landing stranica

Danijel Zlatković koristi jasno dizajniranu i funkcionalnu landing stranicu, koja polaznicima pruža sve potrebne informacije o kursevima odmah na početku. Stranica je jednostavna, sa efektivnim pozivima na akciju (CTA) kao što su dugmad za prijavu i kontakt forme.



2. Kvalitetan copywriting

Copywriting na sajtu i marketinškim materijalima je jasan i ubedljiv. Sadržaj se fokusira na rešenje problema i jasno objašnjava kako Zlatković može pomoći korisnicima da savladaju tehnike pravljenja pice i drugih jela.




3. Video predavanja

Video predavanja su srž Danijelovih kurseva i ključan alat za angažovanje polaznika. Kvalitetan video sadržaj omogućava polaznicima da lako prate obuku, sa vizuelnim i detaljnim prikazom tehnika.



4. Facebook grupa za komunikaciju 1-na-1 i deljenje saveta

Zlatković koristi privatne Facebook grupe za svoje polaznike, što im omogućava da komuniciraju direktno s njim i međusobno dele savete i iskustva.

3. Edukativni resursi i vodiči

Danijel Zlatković koristi različite vrste edukativnih materijala kako bi pružio dodatnu vrednost svojoj publici.

5. Interaktivni sadržaj i društvene mreže

Danijel Zlatković aktivno koristi društvene mreže za deljenje sadržaja koji angažuje publiku i povećava vidljivost njegovih kurseva.


6. User-generated content (Sadržaj kreiran od strane korisnika)

Danijel Zlatković koristi sadržaj koji kreiraju njegovi polaznici kako bi dodatno angažovao zajednicu i izgradio poverenje.


7. Webinar i online radionice

Korišćenje online radionica i webinara omogućava Danijelu Zlatkoviću da uživo komunicira sa svojom publikom i pruži interaktivno iskustvo.



Zaključak

Uspeh Danijela Zlatkovića u online nastupu temelji se na kombinaciji pažljivo odabranih servisa i efikasnih marketinških tehnika. Njegova web stranica služi kao centralno mesto za prezentaciju sadržaja i prodaju kurseva, dok video tutorijali i blogovi pružaju edukativnu vrednost i inspirišu publiku. Aktivno prisustvo na društvenim mrežama, podržano angažovanjem kroz Facebook grupe i korisnički generisan sadržaj, pomaže u izgradnji zajednice i lojalnosti.

Dodatno, email marketing i automatizovane kampanje omogućavaju personalizovanu komunikaciju sa korisnicima, dok video recenzije polaznika povećavaju kredibilitet i podstiču nove prijave. Sve ove tehnike zajedno omogućavaju Danijelu Zlatkoviću da ne samo privuče nove korisnike već i da ostvari dugoročnu povezanost sa svojom publikom, postavljajući ga kao lidera u online edukaciji o kulinarstvu. 

Leave Comments